eerste dagen ver weg - Reisverslag uit Haymarket, Australië van samenstanreis - WaarBenJij.nu eerste dagen ver weg - Reisverslag uit Haymarket, Australië van samenstanreis - WaarBenJij.nu

eerste dagen ver weg

23 Oktober 2015 | Australië, Haymarket

Hi mates. Maandags gevlogen vanaf schiphol na een mooi afscheid te hebben gekregen van onze vrienden & ouders. We hebben een korte overstap gehad op Dubaï om vervolgens verder te vliegen naar Singapore, hier kwamen we erachter dat het idee van een groepsreis ons totaal niet aanstaat haha. Het verplicht voelen om je te mengen met mensen waar je totaal geen zin in hebt. In Singapore hebben we een stadstour gedaan en zijn we avond in indian village geweest waar we een mooie henna tattoo hebben laten zetten op onze hand bij een lieve oude vrouw. Singapore was erg warm voor een stad, 34 graden celcius, het eten in Singapore is trouwens erg lekker en goedkoop.
Woensdagavond naar sydney gevlogen en donderdagochtend vroeg aangekomen, door een gast opgehaald om naar het wake up hostel gebracht te worden (hostel met 7 verdiepingen, restaurant en een - ietwat - simpele zuipkelder). Gister avond zijn we uitgegaan in een gave club met een paar leuke mensen uit het hostel. Vrijdag vroeg op voor de laatste uitleg en hulp met het zoeken naar werk. Ook hebben we even de toeristische route bewandeld. Het oprah house.. Dat soort ongein. - er lopen te veel mooie billen rond voor onze onwennige ogen-. In de avond hadden we een feestje in het hostel en daarna een ander feestje ergens in de stad. Maandag gaan we op een surfcamp tot vrijdag.

Ohja het weer... Geen zon

Doei

• 23 Oktober 2015 - 13:39

Fia Derksen:

leuk verslag stan zo te horen genieten . veel plezier op surfkamp, zie wel foto,s.
    tot een volgend verslag liefs xxx

• 23 Oktober 2015 - 13:41

Marjon:

Hoi Sam & Stan,

Leuk dat jullie al een verslag sturen. Klinkt allemaal erg leuk en gezellig. Dat wordt nog wat met al die mooie vrouwen daar

• 23 Oktober 2015 - 19:24

Berna:

Leuk verslag , ben blij dat het allemaal zo goed gaat .
    Veel plezier met surfen .
    xxx

• 23 Oktober 2015 - 19:36

Marcel:

Klinkt goed.
    Ga zo door.
    gr. Marcel

• 23 Oktober 2015 - 22:52

Rob:

Good travel mate's and keep On posting!

• 23 Oktober 2015 - 23:23

Karin:

Hi sam en stan,
    lekker genieten ! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Groet karin

• 24 Oktober 2015 - 13:49

Opa Oma:

leuk verslag .hoop er nog veel te lezen lieve groeten.

• 24 Oktober 2015 - 16:33

Oma Wil Opa Andre:

Leuk om van jullie te horen.
    We gaan proberen te volgen.
    Liefs opa en oma.

• 27 Oktober 2015 - 18:59

Opa Thom Oma Leonie:

Hallo SAMENSTAN ,Leuk dat we jullie zo kunnen volgen! Veel plezier We kijken uit naar het volgende bericht .opa Thom oma Leonie

• 30 Oktober 2015 - 15:35

Oma Wil Opa Andre:

Hallo lieverds! Hoe gaat het met jullie? Wij willen graag wat horen. Ajax heeft ons weer eens teleurgesteld.
    Volgende keer beter! Dag jongens.liefs opa en oma wil

• 04 November 2015 - 13:05

Bert En Ineke:

Hey Sam en Stan alles goed daar? Zijn een beetje jaloers maar ook trots. Zijn nu bij opa en oma en proberen oma wegwijs te maken om jullie te schrijven. Nou we wachten het volgende beriggie wel af

• 04 November 2015 - 13:13

Ineke:

Hoi Sammy,

Leuk verslag, zit nu bij je opa en oma en heb nu ook jullie blog. Niet teveel naarnaar mooie billen kijken he Sammy. Ik vind het vreselijk stoer van jullie deze mooie onderneming. Ik (wij) gaan jullie volgen. Haha graag ook wast mooie toevoegen. Oh bye the way heb je nu tshirts met korte mouwen. Zo dit is het dikke kus voor jou en de groetjes van............Ineke.

• 04 November 2015 - 13:22

Opa Andre En Oma Wil:

Hoi Sam en Stan! Hoe is het bij jullie? Gaat alles naar wens! Vvo gisteren met 4_0 gewonnen! Geweldig, he! Ben heel blij. Gr. Van opa oma wil.