4 weken weg - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van samenstanreis - WaarBenJij.nu 4 weken weg - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van samenstanreis - WaarBenJij.nu

4 weken weg

17 November 2015 | Australië, Byron Bay

Hoi familie en vrienden. Op dinsdag weer aangekomen bij onze vrienden in shoalhaven heads. Het was Nederlands weer... Regen en 18 graden dus zijn op Woensdag een kijkje gaan nemen in woollongong dat is een stad daar in de buurt, hier hebben we leuke cadeautjes gemaakt voor onze nieuwe 'ouders' en vrienden. Een foto van ons allemaal voor onze kleurrijke camper in een leuk lijstje met een lieve tekst erop. Vervolgens zijn we uiteten gegaan met de hele familie incl opa en oma. Opa en oma hebben ons nog 10 glow in the dark condooms gegeven.
Vrijdags hebben we met Murray (de vader van jacko, waar we lang hebben overnacht) op de harley gereden, wat een gevoel zeg achterop zo'n motor!! Ook zijn we naar photo's gegaan van Kenzie (zusje van jacko) dat houdt in dat iedereen zich mooi aankleed om vervolgens op de foto tegaan.. Het slaat nergens op want er is niks te vieren en het was allemaal te overdreven, we vonden het niet echt wat. Ons plan was om zaterdagochtend richting byron bay tegaan, maar zijn toch nog 1 nachtje langer gebleven om naar een feestje te kunnen van een vriendin van Jacko. Avondje dansen, drinken & gek doen met 80 locals, erg leuk!
Zondags vertrokken richting Byron Bay een reis van zo'n 11 uur rijden. Zondagavond nachtje in de camper aan het strand geslapen in een klein dorpje. Op maandag zijn we doorgereden naar Yamba, iedereen vertelde ons dat we daar perse heen moesten gaan dus dat leek ons een goed plan. Aangekomen daar zagen we een mooi strand, met alleen maar oude mensen en gezinnen, we hadden gehoopt op veel jonge lui. Toch samen besloten hier een middagje te surfen en overnachten. We zagen een camping zonder slagboom en een gesloten receptie dus besloten om snel de camper op een plek neer te zetten en doen alsof we hiervoor hebben betaald (het nederlandse knieperige bloed hebben we nog genoeg). Nu bijna in Byron Bay waar het als het goed is een hemel moet zijn voor ons!

Cheers & wij houden van jullie!

• 17 November 2015 - 19:29

Berna:

Dat van die oude mensen en gezinnen had ik al op Wikipedia gelezen . Zouden jullie ook moeten doen , dan is de teleurstelling niet zo groot .

• 17 November 2015 - 20:55

Marjon:

hoi hoi,
    vuile kniepers:)) heel slim scheelt weer een nachtje ... Wat een geluk hebben jullie toch met jullie adoptie ouders.. Als het goed is zijn jullie nu in Byron Bay met de nieuwe surf boards. geniet ervan.
    xxxxmarjon

• 18 November 2015 - 11:06

Thom En Leonie:

Met alle intentie lezen wij elke keer jullie verslag. Prachtig, je kunt er straks een verslagboek van maken.
    groetjes, en tot het volgende verslag.Leonie en Thom.

• 18 November 2015 - 15:08

Ed En Lydia:

Hallo zuinigerds. Jullie zullen nog wel mooi weer krijgen. De zomer moet nog beginnen.
    Dit is voorlopig mijn laatste reactie. We gaan zaterdag "op cruise". Veel plezier en tot ziens.
    P.s. heb je de condooms al gebruikt?????

• 18 November 2015 - 18:18

Ben En Petra:

Hoi Sam en Stan, hier een berichtje uit Didam. Fijn dat jullie zo'n plezier beleven aan jullie reis en zo genieten. En denk eraan: niet verliefd worden ;)
    Ben heeft jouw (Sam) heel erg gemist. Hij was zo aan jou gewend op jullie laatste klus dat hij vrijwel iedere avond mopperend thuis kwam omdat hij dit met jou zo graag af had willen maken. Klus is nu gereed dus het chagrijn is weer over. Leuk om deze reisverslagen te lezen. We kunnen alleen de foto's nog niet vinden.
    Nog heel veel plezier en zien het volgende verslag graag tegemoet.
    Gaat goed met VVO ook zonder Sam

• 24 November 2015 - 20:40

Oma En Opa Tjoonk:

lieve jongens, hoe is het met jullie, is het bij jullie zo warm?las ik in de krant. doet het busje nog goed.
    passen jullie goed op elkaar. beste kerels de groeten van ons.

• 28 November 2015 - 10:12

Sandra:

Weer even bijgelezen over the Adventures of Stan &Sam, sounds killing ;p
    Wat een prachtige ervaringen, ga zo door bushmen, keep safe en enjoy!!!!